MediaWatch

"Som det ser ud nu, er jeg ikke overbevist"

Mikrobetaling: Selvom Jysk Fynske følger interesseret med i, hvad der foregår på området for styksalg af indhold på nettet, er der flest argumenter for abonnementsmodellen, lyder det fra chefredaktør.

Jørn Broch, chefredaktør for digitale medier, Jysk Fynske Medier.

Eksperimenter med mikrobetaling spirer i mediebranchen, som MediaWatch har beskrevet den seneste tid. Betalingsgiganten Nets barsler således med en ny løsning målrettet medier til stykbetaling for artikler eller andet indhold på nettet, og nichemediet Techsavvy er blandt dem, der tror på, at mikrobetaling kan være med til at øge virksomhedens omsætning.

I andre hjørner af branchen stiller man sig mere skeptisk over for forretningsmodellen.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs