"Som det ser ud nu, er jeg ikke overbevist"

Mikrobetaling: Selvom Jysk Fynske følger interesseret med i, hvad der foregår på området for styksalg af indhold på nettet, er der flest argumenter for abonnementsmodellen, lyder det fra chefredaktør.
Jørn Broch, chefredaktør for digitale medier, Jysk Fynske Medier.
Jørn Broch, chefredaktør for digitale medier, Jysk Fynske Medier.

Eksperimenter med mikrobetaling spirer i mediebranchen, som MediaWatch har beskrevet den seneste tid. Betalingsgiganten Nets barsler således med en ny løsning målrettet medier til stykbetaling for artikler eller andet indhold på nettet, og nichemediet Techsavvy er blandt dem, der tror på, at mikrobetaling kan være med til at øge virksomhedens omsætning.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også