"Som det ser ud nu, er jeg ikke overbevist"
![Jørn Broch, chefredaktør for digitale medier, Jysk Fynske Medier.](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article8533009.ece/ALTERNATES/schema-16_9/j%25C3%25B8rn_broch.jpg)
Eksperimenter med mikrobetaling spirer i mediebranchen, som MediaWatch har beskrevet den seneste tid. Betalingsgiganten Nets barsler således med en ny løsning målrettet medier til stykbetaling for artikler eller andet indhold på nettet, og nichemediet Techsavvy er blandt dem, der tror på, at mikrobetaling kan være med til at øge virksomhedens omsætning.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Nichemedie tror på større omsætning med mikrobetaling
For abonnenter