MediaWatch

Bonnier om Clio-salg: Bedste løsning for os

Egmont-koncernen har de optimale forudsætninger for at føre Clio videre, lyder det fra Bonnier-chef efter salget af edtech-selskabet.

Foto: Stine Bidstrup/ERH

Det Egmont-ejede forlag Lindhardt og Ringhof meldte tirsdag formiddag ud, at man har opkøbt edtech-selskabet Clio fra Bonnier Capital. Og det var det naturlige valg at lade Egmont-koncernen stå for at bringe virksomheden videre, fortæller Jan Lund, der er chef for strategi og udvikling i Bonnier-koncernen.

”Fra vores perspektiv har vi gjort et godt stykke arbejde med at udvikle selskabet, og Clio stod overfor at skulle videreudvikle sig som virksomhed. Derfor skulle vi overveje vores muligheder, og med den indkommende interesse, var den bedste løsning for os at sælge til Egmont, siger Jan Lund.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Aller Media-topchef om nedlæggelse af printmagasin til unge: "Tiden er moden"

Næste år ville ”Vi Unge” som printmagasin være fyldt 60 år. Men fra årsskiftet er den trykte version af magasinet til teenagepiger fortid. Topchef i Aller Media kalder det en ”meget logisk beslutning” og forklarer samtidig, hvad der ligger bag en række andre, større ændringer i Aller Medias redaktionelle setup.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs