TV 2-chef går solo som digital annoncekonsulent

TV 2's chef for innovation har forladt koncernen for at starte eget konsulentselskab inden for adressable tv.
Foto: TV 2/PR
Foto: TV 2/PR

Christian Godske har valgt at vinke farvel til posten som chef for innovation hos TV 2, hvor han bl.a. var ansvarlig for at lancere koncernens adressable tv-annoncer. Han vil nu træde ind på en selvstændig sti og har startet konsulentvirksomheden Godskemediaconsulting.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også