MediaWatch

Egmont på vej ind i content marketing

Magasinudgiveren skal inden for det næste halve år have valgt retning og taget de første skridt i forhold til content marketing, siger adm. direktør Klaus Høeg-Hagensen.

Hvilken form, det kommer til at få, er endnu ikke fastlagt, men sikkert er det, at Egmont Publishing snart skal vælge retning i forhold til content marketing.

Ifølge adm. direktør Klaus Høeg-Hagensen betyder Egmonts kendskab til at skabe indhold i forhold til mål, at området er skrevet ind i den fremtidige strategi som et fokusområde, der ligger i naturlig forlængelse af den nuværende forretning.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Overblik: Hovedpunkterne i det nye medieforlig

Der er lørdag landet et nyt medieforlig, som bla. indeholder en mindre procentdel af en ”moderniseret” public service-pulje til lydindhold, et styrket DR, et sænket titelloft og et krav om ordnede arbejdsforhold i medie- og filmbranchen. Opdateret.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs