The Guardians amerikanske forretning styrer mod solid annoncevækst

Medieforretningen oplevede flere læsere under corona-pandemien, og nu er øjnene rettet mod yderligere vækst, fortæller amerikansk reklamedirektør. 
Foto: Melissa Kühn Hjerrild
Foto: Melissa Kühn Hjerrild

The Guardian US ser trods et ujævnt amerikansk annoncemarked mod en annonceomsætning, der er steget med 40 pct. sammenlignet med året forinden. Det fortæller mediets senior vice president for annoncesalg, Luis Romero, til mediet Adweek.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også