Journalistforbund går med i kampagne mod hadbeskeder

Seks foreninger og forbund er gået sammen om en fælles kampagne, som skal sætte fokus på problem med digital chikane og negative kommentarer.
Tv-vært Janni Pedersen er med i en kampagne på sociale medier mod hadbeskeder til bl.a. journalister. | Foto: Emil Agerskov
Tv-vært Janni Pedersen er med i en kampagne på sociale medier mod hadbeskeder til bl.a. journalister. | Foto: Emil Agerskov

En ny kampagne med videoer på sociale medier skal skabe opmærksomhed omkring udfordringer med hadbeskeder og ubehagelige kommentarer på nettet. Det skriver Journalisten.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også