Zetland-direktør vil investere sig ud af stillestående medlemstal

Zetlands medlemstal har i mere end et år stået næsten stille, så nu trykker det digitale medie pause på internationale ambitioner og øger investeringerne herhjemme.
Tav Klitgaard, adm. direktør i Zetland. | Foto: Nicolai Oreskov Westh
Tav Klitgaard, adm. direktør i Zetland. | Foto: Nicolai Oreskov Westh

De seneste par år har Zetland arbejdet frem mod at rulle nye søstermedier ud i andre lande, og just som mediet endelig stod ved tærsklen til at få det til at ske, meldte Zetland i sidste uge ud, at planerne er sat på pause.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også