Vigeur har 100.000 læsere efter to år: "Et langt, sejt træk at få kendskabet op"

Vejen til digital optur: Det Nordjyske Mediehus’ ”personlige erhvervsmedie” Vigeur åbnede i 2021. Forretningsmodellen er siden blevet justeret og netop omstillingsevnen har været afgørende.
"Vi er et medie, men vi er også en mediator, en bevægelse og et fællesskab," siger Tom Bue, der er chefredaktør på og har været med til at lægge grundstenene til Vigeur. | Foto: Pr/ Det Nordjyske Mediehus
"Vi er et medie, men vi er også en mediator, en bevægelse og et fællesskab," siger Tom Bue, der er chefredaktør på og har været med til at lægge grundstenene til Vigeur. | Foto: Pr/ Det Nordjyske Mediehus

Vigeur blev født ud af en innovationsproces i Det Nordjyske Mediehus og gik i luften med en såkaldt silent launch inden sommerferien i 2021. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også