IAB Europe lancerer opdateret branchestandard

Den konstante udvikling i databeskyttelsesmyndighedernes retningslinjer betyder, at der også i TCF-rammen skal stilles højere krav til aktører på annoncemarkedet. 
Der er i den opdaterede standard arbejdet med yderligere standardisering af de oplysninger, der gives til brugerne i forbindelse med behandlingen af deres personoplysningers, skriver IAB Europe. | Foto: Elise Amendola/AP/Ritzau Scanpix
Der er i den opdaterede standard arbejdet med yderligere standardisering af de oplysninger, der gives til brugerne i forbindelse med behandlingen af deres personoplysningers, skriver IAB Europe. | Foto: Elise Amendola/AP/Ritzau Scanpix

TCF, som er en branchestandard for beskyttelse af persondata ved online annoncering, herunder hvordan hjemmesider med samtykke kan opsamle og bruge brugerdata, er blevet lanceret i en fjerde version ved navn v2.2. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også