Datatilsynet blåstempler betalingsbom som alternativ til cookie-samtykke

Hos JFM er der tilfredshed med, at Datatilsynet i store træk har godkendt betalingsløsning på Gul og Gratis. Tilsynet offentliggør samtidig retnlingslinjer vedrørende cookie-walls
Foto: Pr/jysk Fynske Medier
Foto: Pr/jysk Fynske Medier

Der er givet grønt lys til medier, som ønsker at kræve betaling som alternativ til cookie-samtykke, under forudsætning af at samtykket giver adgang til det samme indhold som betalingen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Egmonts topchef Steffen Kragh præsenterede i denne uge, hvordan 2022 udformede sig for den nordiske mediekoncern. | Foto: Nicolai Lorenzen/egmont

Briefing: Ugen i mediebranchen

For abonnenter