Banneromsætningen blev slået næsten 20 procent tilbage i coronakrisen

Det generelle fald på annoncemarkedet, som coronakrisen har ført med sig, rammer også bannersalget, der har fået en mavepuster i første halvår, viser tal fra Danske Medier.
Afviklingen af bannerkampagner på computere og mobilsites gav færre penge i kassen i 1. halvår | Foto: Finn Frandsen
Afviklingen af bannerkampagner på computere og mobilsites gav færre penge i kassen i 1. halvår | Foto: Finn Frandsen

Banneromsætningen, som udgør mediernes største forretning på det digitale annoncemarked, har fået et hårdt tilbageslag under coronakrisen. Det viser Danske Mediers opgørelse Online Markedsstatistik for årets to første kvartaler.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også