Danske podcastproducenter: Modning af markedet skærper produktionskrav

Hvis podcastmediet skal tage skridtet videre til for alvor at blive hvermandseje, er professionalisering en del af vejen frem, mener en række producenter, som befinder sig forskellige steder i markedet.
Foto: Ritzau Scanpix/Erik Refner
Foto: Ritzau Scanpix/Erik Refner

Markedet for podcasts er vokset over de seneste år, men er på mange måder stadig et uudforsket territorium med uprøvede kommercielle muligheder, lyder vurderingen fra en række danske podcastproducenter.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også