Danske storbanker holder fast i Facebook trods sag om lækage af brugerdata

Sagen om, at brugerdata fra Facebook muligvis er brugt til at få indflydelse på politiske valg, får ikke de største banker på det danske marked til at reagere. I stedet fortsætter de deres aktiviteter på det sociale medie. Men bankerne bør overveje, hvor de lægger deres annoncekroner, mener digital rådgiver.
Mark Zuckerberg, Facebooks administrerende direktør | Foto: Ritzau Scanpix/AP/Jeff Roberson
Mark Zuckerberg, Facebooks administrerende direktør | Foto: Ritzau Scanpix/AP/Jeff Roberson
JESPER ELKJÆR JENSEN, FINANSWATCH

De fire største banker i Danmark fortsætter deres annoncering og aktiviteter på Facebook.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Infomedia fusionerer med det svenske selskab Retriever. | Foto: Infomedia.

    Infomedia fusionerer med svensk selskab

    For abonnenter

    Læs også