MediaWatch

Danske storbanker holder fast i Facebook trods sag om lækage af brugerdata

Sagen om, at brugerdata fra Facebook muligvis er brugt til at få indflydelse på politiske valg, får ikke de største banker på det danske marked til at reagere. I stedet fortsætter de deres aktiviteter på det sociale medie. Men bankerne bør overveje, hvor de lægger deres annoncekroner, mener digital rådgiver.

Mark Zuckerberg, Facebooks administrerende direktør | Foto: Ritzau Scanpix/AP/Jeff Roberson

De fire største banker i Danmark fortsætter deres annoncering og aktiviteter på Facebook.

Det gør de trods afsløringen af, at data om brugere af det sociale medie er kommet i hænderne på en politisk motiveret, britisk analysevirksomhed.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Lindhardt og Ringhof opkøbte hos konkurrent, årsregnskaber viser tilbagegang i tv-branchen og jobskifte var der mange af i uge 32. Dét og meget mere kan du læse mere om i denne uges overflyvning over mediebranchen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs