"Vi får ikke noget ud af at fokusere på alt det, vi ikke længere har. Lad os i stedet tale, om det vi laver: Hvordan gør vi det bedre?"

Sommerbarometer. Marianne Gram, ugeblads- og magasindirektør i Egmont, ser tilbage på et halvår med svær nedskæring, ændret mødestruktur og ny forståelse for forholdet til annoncører.
Foto: Pr/story House Egmont
Foto: Pr/story House Egmont

Hvilken arbejdsdag var den bedste i 1. halvår?

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også