A-kasse lancerer digitalt medie for medlemmer

Akademikernes a-kasse udvider sit medlemstilbud med medie, der sætter spot på arbejdsliv og særligt dets forskellige faser samt hvordan, det i fremtiden kan se ud.
Foto: Pr/akademikernes A-kasse
Foto: Pr/akademikernes A-kasse

Et nyt digitalt medie fra Akademikernes a-kasse skal fremover servere indhold om arbejdslivets forskellige faser og ruste akademikere til at træffe beslutninger omkring deres arbejdsliv. Det er formålet med det nye medie Akademikerliv, lyder det i en pressemeddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også