Egmonts onlineforretning sætter vækst på standby: "Indhentet af virkeligheden"

Egmont har investeret i e-commerce siden 2013 og fordoblet omsætningen siden 2019. Men et mat og usikkert marked flytter fokus, siger topchef. ”Vi investerer kraftigt i dataområdet,” lyder det.
Torsten Bjerre Rasmussen har siden 2010 været adm. direktør for Egmonts magasinforretning, der siden 2013 er udbygget med e-handel. | Foto: PR/Egmont Publishing
Torsten Bjerre Rasmussen har siden 2010 været adm. direktør for Egmonts magasinforretning, der siden 2013 er udbygget med e-handel. | Foto: PR/Egmont Publishing

Torsten Bjerre Rasmussen er på vej hjem fra Bologna. Direktøren for Story House Egmont har været på lynvisit for at markere et samarbejde med Disney-koncernen, der i år har 75 års jubilæum, og som er blevet fejret ved en seance hos Disney på børnebogmessen i den norditalienske by.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også