Flere digitale abonnenter skal udligne printtabet hos Bonnier Publications

Coronakrisen har gjort indhug i annoncesalget også hos Bonnier Publications, der har holdt trykket på speederen i den digitale omstilling i 2020. Der kommer flere digitale abonnenter til, men de opvejer ikke nedgangen på print.
Adm. direktør Jesper Buchvald fra Bonnier Publications må se omsætningen svinde 10 pct. for andet år i træk i magasinhuset, der har mere digital brugerbetaling på tapetet. | Foto: PR/Bonnier Publications
Adm. direktør Jesper Buchvald fra Bonnier Publications må se omsætningen svinde 10 pct. for andet år i træk i magasinhuset, der har mere digital brugerbetaling på tapetet. | Foto: PR/Bonnier Publications

Mens annoncesalget blødte hos Bonnier Publications under coronakrisen i 2020, var fokus fast rettet mod at fortsætte digitaliseringen af forretningen for at køre den bedre i stilling til en stadig mere digital fremtid.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også