
Mens annoncesalget blødte hos Bonnier Publications under coronakrisen i 2020, var fokus fast rettet mod at fortsætte digitaliseringen af forretningen for at køre den bedre i stilling til en stadig mere digital fremtid.
Det fortæller adm. direktør Jesper Buchvald, efter Bonnier Publications torsdag offentliggjorde nøgletal for 2020. Mediehuset, der bl.a. udgiver Bo Bedre, Costume, Historie og Illustreret Videnskab, kunne præsentere en omsætning, der faldt 11 pct. fra 853 mio. kr. til 760 mio. kr., mens driftsresultatet (EBITA) faldt med hele 39 pct. fra 100 mio. kr. i 2019 til 61 mio. kr. i 2020.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app