Brexit-afstemning tynger britisk annoncemarked

Usikkerheden om britisk folkeafstemning får mediebureau til at nedjustere sine forventninger til væksten i annoncemarkedet.
Foto: Philip Toscano/AP/Polfoto
Foto: Philip Toscano/AP/Polfoto

Torsdag skal briterne stemme om, hvorvidt de fortsat vil være en del af EU eller ej. Folkeafstemningen kan få økonomiske konsekvenser for Europa og har allerede aflejret sig i det britiske annoncemarked, skriver The Guardian.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også