Viaplay Group gik frem i andet kvartal drevet af vækst på streaming

Tv- og streamingselskabet opjusterer forventningerne til antallet af abonnenter i 2022 efter organisk vækst på 42 pct. fra andet kvartal 2021 til samme kvartal i år. Selskabets annonce- og tv-forretning voksede med étcifrede procentsatser.
Anders Jensen, adm. direktør i Viaplay Group. | Foto: PR/NENT
Anders Jensen, adm. direktør i Viaplay Group. | Foto: PR/NENT

Det første kvartalsregnskab fra Viaplay Group efter navneskiftet fra Nordic Entertainment Group, Nent, byder på vækst på toppen og på den samlede bundlinje, hvilket hovedsageligt skyldes en fortsat vækst i antallet af abonnementer på streamingtjenesten Viaplay.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også