MediaWatch

Nyt studie og ungdomspanel skal gøre DR skarpe på indhold til de unge

Mange medier har knækket nakken i forsøget på at slippe igennem nåleøjet hos den unge målgruppe. DR mener at tage et skridt i den rigtige retning med et nyt studie af de 10-25-årige. Ét ord går igen blandt de unge: "relaterbarhed" siger DR's chef for børn og unge.

DR3-programmet "99% forelsket" om Simon Makienok og Ida-Sophia Petersens parforhold har været særligt populært blandt den yngre målgruppe ifølge DR-chef Malene Birkebæk. | Foto: Cécile Smetana Baudier/DR

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Børsen har manipuleret med coronastøttemidler og blev politianmeldt, både Nent og Discovery gav store interviews og så viste en aktindsigt, at Google faktisk har forsøgt at få møde i kalenderen med Danske Medier om betalingsaftale. Alt det og meget mere får du her i ugens overflyvning.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs