Nyt studie og ungdomspanel skal gøre DR skarpe på indhold til de unge
![DR3-programmet "99% forelsket" om Simon Makienok og Ida-Sophia Petersens parforhold har været særligt populært blandt den yngre målgruppe ifølge DR-chef Malene Birkebæk. | Foto: Cécile Smetana Baudier/DR](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12914424.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7ffpfghwi4jzt2pa6fm.jpg)
DR præsenterer i dag et antropologisk studie til stationens eksterne producenter, som har zoomet ind på generation Z, og skal være en del af fundamentet, hvorfra ideer til nyt indhold skal udspringe, så DR kan gøre sig selv mere relevant for den flygtige målgruppe.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Top 20: To premierer strøg til tops
For abonnenter