Analyse: Det betyder Disneys bomstærke brand på streamingmarkedet

Med overtagelsen af Hulu og lanceringen af streamingtjenesten Disney+ kan Disney angribe resten af tv-markedet fra to sider - også herhjemme. Thomas Bækdal udlægger perspektiverne.
Foto: Ritzau Scanpix/Valerie Macon/AFP
Foto: Ritzau Scanpix/Valerie Macon/AFP
AF THOMAS BÆKDAL, MEDIESTRATEGISK KONSULENT, INDEHAVER AF BAEKDAL.COM

ANALYSE | I midten af april fortalte Disney sine investorer om selskabets fremtidige planer for streaming-tv.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også