"Jeg har svært ved at forstå, at de mange danskere, der har rundet 50 år, ikke er mere kommercielt interessante"

Sommerbarometer: Søren Bygbjerg, direktør for JFM Lyd, ser tilbage på et halvår, der har budt på flytning, en omlægning af radio- og podcaststrategien for JFM og spil med åbne kort om samme strategi.
Søren Bygbjerg tiltrådte som direktør for JFM Lyd i januar. Før det var han chef for DR Ung Radio og Podcast. | Foto: Privatfoto
Søren Bygbjerg tiltrådte som direktør for JFM Lyd i januar. Før det var han chef for DR Ung Radio og Podcast. | Foto: Privatfoto
af redaktionen

Hvilken arbejdsdag var den bedste i 1. halvår?

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også