Målingen af lyttertal ventes i udbud i år

Efter udbuddet af tv-målingen, der har betydet et leverandørskifte fra 1. januar, venter et udbud af radiomålingen, som Kantar Gallup i dag står for. Især målingen af podcast og tidsforskudt lytning er et emne.
Foto: DR
Foto: DR

Målingen af de seertal, der danner grundlag for de kommercielle tv-stationers reklameforretning og tilslutningen til de skattefinansierede public service-stationer, skiftede 1. januar hænder fra Kantar Gallup til analyseinstituttet Nielsen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også