MediaWatch

SAS digitaliserer avistilbud og indgår samarbejde med Readly

Papiravisen er fortid i gaten hos SAS, som i stedet udvider udbuddet i avis-app. Samtidig indleder flyselskabet samarbejde med ”magasinernes Spotify”.

SAS gør nu alvor af sine planer om at digitalisere avis-tilbuddet til de rejsende.

Den 1. marts vil det være slut med papiraviser i gaten, og i stedet udvider SAS udbuddet af aviser i appen 'SAS Newsstand'. Samtidig indleder flyselskabet et samarbejde med den svenske magasin-platform Readly, der er blevet kaldt ”magasinernes Spotify”, skriver selskabet i en pressemeddelelse

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Det globale bogsalg steg i 2021

Salget af bøger på tværs af fysiske og digitale salgskanaler er steget med mellem fem og ti pct. i størstedelen af de 18 lande, som indgår i en ny kortlægning af det globale bogsalg i 2021.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs