Berlingske-effekt mindre end forventet hos North Media
Mindre gevinst fra opkøb af Berlingske-ugeaviser, presset annoncemarked og faldende distributionsindtægter præger 2014 for North Media, der dog hæver bundlinjen en smule.

[fakta]Der bliver heller ikke udbytte i år til aktionærerne i North Media, der lander fladt i 2014-regnskabet og varsler investeringer og lavere resultat for 2015.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Bureau: Dagbladsretræte flytter fronten i jysk aviskrig
For abonnenter
Berlingske svarer igen i østjysk aviskrig
For abonnenter