Berlingske-effekt mindre end forventet hos North Media

Mindre gevinst fra opkøb af Berlingske-ugeaviser, presset annoncemarked og faldende distributionsindtægter præger 2014 for North Media, der dog hæver bundlinjen en smule.

[fakta]Der bliver heller ikke udbytte i år til aktionærerne i North Media, der lander fladt i 2014-regnskabet og varsler investeringer og lavere resultat for 2015.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også