Forening henter nye kræfter til at styrke arbejdet med CO2-afdækning på annoncemarkedet

”De danske medier og bureauer deler bekymringen over udviklingen og ønsker at bidrage til en grøn omstilling,” lyder det fra foreningens formand.
Nye folk er kommet ombord i projekt, der arbejder på at gøre annoncemarkedet mere grønt. | Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix
Nye folk er kommet ombord i projekt, der arbejder på at gøre annoncemarkedet mere grønt. | Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix

Carbon Footprint Initiative, der er en forening, som arbejder med at øge fokus på og adgangen til data om CO2-aftryk på de danske annoncemarked, har afholdt sin første ordinære generalforsamling, siden foreningen blev stiftet i efteråret.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også