Berlingske Media og Concept X indgår aftale om salgspartnerskab fra sommer

Fra juni kan udvalgte bureau købe sig adgang til Berlingskes digitale annoncepladser gennem medienetværket Concept X. Senere vil de to parter komme med selvbetjeningsløsning.
Jens Holm, adm. direktør hos Concept X, og Lisbet Røge Jensen, kommerciel direktør i Berlingske Media har både et salgspartnerskab og fælles planer om en ny selvbetjeningsløsning klar til kampen om annoncekronerne.
Jens Holm, adm. direktør hos Concept X, og Lisbet Røge Jensen, kommerciel direktør i Berlingske Media har både et salgspartnerskab og fælles planer om en ny selvbetjeningsløsning klar til kampen om annoncekronerne.

Fra juni bliver mulighederne for annoncører til at købe annonceplads hos Berlingske Medias fire udgivelser Berlingske, B.T., Weekendavisen og Euroinvester udvidet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Infomedia fusionerer med det svenske selskab Retriever. | Foto: Infomedia.

    Infomedia fusionerer med svensk selskab

    For abonnenter

    Læs også