Mediehuse satser på abonnementer og innovation som motor i hårdt 2023

Mediechefer på tværs af over 50 lande regner overvejende med at få færre penge ind på annoncer i 2023 og kommer til at investere i abonnementsforretning, nye formater og teknologi for at skabe vækst.
Foto: Daniel Bockwoldt/AP/Ritzau Scanpix
Foto: Daniel Bockwoldt/AP/Ritzau Scanpix

Som så mange andre sektorer, er mediebranchen trådt ind i et 2023 med udsigt til fald i annonceindtægter, sparerunder og befolkninger med nyhedstræthed.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også