Økonomisk uvejr får Lolland-Falsters Folketidende til at nedjustere forventninger

Økonomien strammer. Annoncesalget er sendt i bakgear hos lokalavisen, samtidig med at omkostningerne er på himmelflugt. Det får mediehuset til at sænke forventningerne til årets resultat, mens direktør ser ind i omkostningsreduktioner. Trods krisetegn vil mediehuset accelerere sin digitale vækststrategi.
Ole Sloth, adm. direktør i Folketidende Gruppen | Foto: Anders Knudsen, Folketidende
Ole Sloth, adm. direktør i Folketidende Gruppen | Foto: Anders Knudsen, Folketidende

Det er en dybt alvorlig økonomisk situation, Folketidende Gruppen står i. Det er meldingen fra medieselskabets øverste chef Ole Sloth, der fortæller, at den stigende inflation, energikrise og prispres i samfundet mærkes tydeligt i det regionale mediehus.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også