Postnord siger farvel til "Nej tak"-ordningen - konkurrent overtager

Fra dags dato er det North Medias distributionsselskab, der administrerer den såkaldte "Nej tak"-ordning for danskere, der ikke ønsker at modtage reklamer og ugeaviser. Hidtil har opgaven været varetaget af Postnord.
Foto: PR/North Media
Foto: PR/North Media

Endnu en distributionsopgave falder ned i turbanen hos North Medias distributionsselskab, FK Distribution. Selskabet overtager fra i dag, mandag, administrationen af "Nej tak"-ordningen, der ellers har været en del af Postnords virksomhed. Det oplyser Postnord i en pressemeddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også