Nordjyske er driblet uden om mediekompetencer i valg af ny direktør

Nyudnævnt adm. direktør for Nordjyske Medier kommer uden medieerfaring, som selskabet ifølge formanden er godt polstret med i forvejen. Han skal i stedet tilføre nye kompetencer inden for teknologi og forretningsudvikling.
Foto: PR/Nordjyske Medier
Foto: PR/Nordjyske Medier

Efter mere end 20 år er der vagtskifte i toppen af Nordjyske Medier. Det sker, når Per Lyngby giver depechen i medieforretningen videre til Morten Vinther Jensen, 48, der til august tiltræder som adm. direktør.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Infomedia fusionerer med det svenske selskab Retriever. | Foto: Infomedia.

    Infomedia fusionerer med svensk selskab

    For abonnenter

    Læs også