Nichemedier og Jubii trak Nordjyske Medier opad i 2017

Nordjyske Medier gik ud af 2017 med øget omsætning, der langt hen ad vejen er drevet af datterselskabet Nordiske Mediers storopkøb i Sverige. De regionale, nordjyske medieaktiviteter var fortsat presset af faldende annoncesalg.
Foto: PR/Nordjyske Medier
Foto: PR/Nordjyske Medier

En omsætningsvækst på lidt over 10 pct. og et resultat, der blev forbedret med et stort tocifret millionbeløb efter et stort hul i jorden i 2016.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også