Berlingske lægger flere annonceformater i graven med relancering

Med relanceringen af berlingske.dk siger dagbladet farvel til gule breaking-bjælker, lyserødt business.dk og en række annonceformater for at få "det site, der skal til for at opbygge en holdbar og stærk digital abonnementsforretning," siger chefredaktør.
Foto: Ritzau Scanpix/Sarah Christine Nørgaard
Foto: Ritzau Scanpix/Sarah Christine Nørgaard

Berlingske Media tager næste skridt i opbygningen af en digital abonnementsforretning med relanceringen af berlingske.dk.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også