Berlingske lægger flere annonceformater i graven med relancering

Med relanceringen af berlingske.dk siger dagbladet farvel til gule breaking-bjælker, lyserødt business.dk og en række annonceformater for at få "det site, der skal til for at opbygge en holdbar og stærk digital abonnementsforretning," siger chefredaktør.
Foto: Ritzau Scanpix/Sarah Christine Nørgaard
Foto: Ritzau Scanpix/Sarah Christine Nørgaard

Berlingske Media tager næste skridt i opbygningen af en digital abonnementsforretning med relanceringen af berlingske.dk.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også