Unge velhavere shopper online

MediaWatch

Forbrugere i alderen 25-34 år er ifølge undersøgelsen den mest entusiastiske gruppe overfor online shopping. 55 procent i denne aldersgruppe har foretaget online indkøb inden for det sidste år sammenlignet med kun 40 procent sidste år. Det viser en undersøgelse udført af The Conference Board, skriver Reuters.

Forbrugere i alderen 34-44 år er en anden aktiv online shopping gruppe, hvor 45 procent har købt varer online inden for det sidste år, hvilket udgør en stigning fra 33 procent sidste år.

Online shoppere er mindre udbredte blandt respondenter i indkomstgruppen 25.000 dollar til 34.000 dollar om året, men antallet af online shoppere i gruppen stiger. 29 procent af respondenterne i denne gruppe har købt online i år i forhold til 18 procent sidste år.

Læs hele artiklen på www.mediawatch.dk under artikler

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også