MediaWatch

Flot resultat for NTI 2001

Ifølge Annelise Rubin, Country Manager hos Miller Freeman, der har arrangeret NTI 2001 i samarbejde med Bella Center, har mange udstillere tilmed meldt om konkrete ordrer på pæne beløb, som er tegnet på udstillingen.

- Når der meldes om så mange relevante besøgende viser det, at den meget målrettede markedsføring i år har virket efter hensigten. Vi har rådført os med udstillerne omkring målgrupperne for årets udstilling, og planlagt vores annoncering og øvrige markedsføringsaktiviteter ud fra de udmeldinger, som vi fik, fortæller Annelise Rubin.

Annelise Rubin nævner også det omfattende seminarprogram, som en væsentlig årsag til at NTI 2001 fik fat i den helt rigtige målgruppe. Blandt topscorerne var seminarerne om Virtual Private Networks (VPN), IP-telefoni og sikkerhed.

Besøgstallene for de enkelte dage var: Tirsdag 3122, onsdag 3904 og torsdag 3918. Det giver et totalt antal besøgende på 10.944.

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Smal medieaftale i hus, mediedistributører forventer højere priser, borgerlige varsler tilbagrulning af forlig, endnu en streamingtjeneste gør indtog i Norden og ny virksomhed vil give podcasts international succes. Vi tager en rundtur i uge 21 i Mediedanmark.

K-ordfører kalder skrottet some-lovforslag for tidsspild

Et lovforslag, som skulle forpligte bl.a. sociale medier til at fjerne ulovligt indhold inden for 24 timer, er bremset af EU-Kommissionen. Konservatives erhvervs- og forbrugerordfører mener, lovforslaget fra begyndelsen skulle have været udformet anderledes.

Debat: Medieforhandlingerne viser skræmmende mangel på viden

Resultatet af medieforliget er et skævvredet mediemarked, hvor regeringen med pincet vil udpege, hvilke medier og hvilket indhold, der fortjener politikernes nåde. Sådan lyder det fra direktør i Danske Medier, Mads Brandstrup, i dette debatindlæg.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs