Wapteams skifter navn

MediaWatch

Skiftet til Omada, der er græsk og betyder "team", sker som led i målsætningen om at skabe et øget fokus på virksomhedens kerneforretning, som ligger inden for konsulent- og projektledelse.

Helle Mayor, marketingchef for det nu forhenværende Wapteams siger til MediaWatch, at skiftet sker som en fuldt ud strategisk beslutning. - Vi følte os begrænset af Wapteams navnet og ville samtidig gerne væk fra det tekniske islæt, der var forbundet med det.

Adspurgt om hvorledes man har tænkt sig at markedsføre det nye navn og dets betydning siger Mayor: - Vi har ikke som sådan tænkt os at bruge væsentlige resourcer på markedsføringen, men vi har tilføjet en "payoff" til Omada-navnet med titlen: "Second to none in projects".

Omada indgik i november sidste år et samarbejde med softwaregiganten Microsoft og tæller blandt sine kunder og samarbejdspartnere en række af de mest betydende aktører på såvel nationalt som internationalt plan.

Herunder kan nævnes: Ericsson, Hewlett-Packard, Arthur Andersen, RAMBØLL Informatik, Mærsk IT, Lundbeck, DONG samt SP:Informatik.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også