MediaWatch

Wapteams skifter navn

Skiftet til Omada, der er græsk og betyder "team", sker som led i målsætningen om at skabe et øget fokus på virksomhedens kerneforretning, som ligger inden for konsulent- og projektledelse.

Helle Mayor, marketingchef for det nu forhenværende Wapteams siger til MediaWatch, at skiftet sker som en fuldt ud strategisk beslutning. - Vi følte os begrænset af Wapteams navnet og ville samtidig gerne væk fra det tekniske islæt, der var forbundet med det.

Adspurgt om hvorledes man har tænkt sig at markedsføre det nye navn og dets betydning siger Mayor: - Vi har ikke som sådan tænkt os at bruge væsentlige resourcer på markedsføringen, men vi har tilføjet en "payoff" til Omada-navnet med titlen: "Second to none in projects".

Omada indgik i november sidste år et samarbejde med softwaregiganten Microsoft og tæller blandt sine kunder og samarbejdspartnere en række af de mest betydende aktører på såvel nationalt som internationalt plan.

Herunder kan nævnes: Ericsson, Hewlett-Packard, Arthur Andersen, RAMBØLL Informatik, Mærsk IT, Lundbeck, DONG samt SP:Informatik.

Mere fra MediaWatch

Chefredaktør forlader Gaffa

I oktober stoppede mediets direktør, og nu skal bestyrelsen også finde en ny chefredaktør, da den nuværende fratræder, når kalenderen viser 2023.

Mads Brandstrup: Nej tak til Media Freedom Act

Mediepolitikken er for forskellig på tværs af de europæiske lande til, at en fælles lovgivning giver mening, skriver direktør i Danske Medier i et indlæg, der er en kommentar til EU-kommissionens danske chef.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs