JobMatch og Jubii samarbejder

MediaWatch

Den nye jobdatabase, som leveres af JobMatch, bliver i modsætning til det tidligere jobdatabasetilbud en integreret del af Jubii og den helt centrale del af portalens tilbud til jobsøgende brugere.

- Jubii er den første danske Internet portal og partner i JobMatch Danmark, som bliver en ren cv-partner, og med næsten en million besøgende om ugen er det den bedst tænkelige samarbejdspartner på nettet, siger Steffen Vestberg Hjaltelin, bestyrelsesformand for JobMatch Danmark og administrerende direktør i MatchWork World Wide, som ejer JobMatch Danmark.

JobMatch Danmark har gennem de sidste par måneder indgået en lang række spændende partnerskaber. I december blev man sammen med Politiken valgt som leverandør af et nyt statsligt jobmarked på Internettet, og man indgik partneraftale med portalen SOL og TV 2 i Norge. Siden blev de to anerkendte fagblade Ingeniøren og Markedsføring partnere hos JobMatch i Danmark.

- Hos Jubii opbygger vi et univers omkring brugerens liv og hverdag. Arbejdslivet fylder utroligt meget i det regnskab og den effektive og enkle teknologiske løsning fra JobMatch gør, at det er et tilbud, som vi er stolte af at stille til rådighed for vores brugere, siger Martin Thorborg, marketingdirektør for Jubii.

Jubii er ejet af den internationale portal-gigant Lycos, der også ejer den europæiske portal Spray og websites som Caramail, SprayDate, HotBot og Tripod.

Jobmatch håber, at partneraftalen med Jubii kan bane vejen for samarbejde med andre portaler indenfor Lycos-familien.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også