MediaWatch

Unge TV-seere er attraktive

TV-stationerne er interesseret i de unge målgrupper på grund af deres stigende TV-forbrug, og annoncørernes interesse skyldes de unges rolle som fremtidens forbrugere, og fordi de er let påvirkelige med reklamer.

Mediebureauet The Media Partnership har i MediaWatch nummer 51 underkastet de unge TV-seere en nærmere analyse, for at finde frem til hvad det er for TV-programmer, som de unge foretrækker.

Læs et udsnit af artiklen under Tvbarometeret

Mere fra MediaWatch

Heartbeats udpeger ny ledelse efter Le Gammeltofts exit

Adm. direktør og stifter af Heartbeats forlod medieselskabet i sidste uge. Finansdirektør i Aller Media bliver midlertidig direktør i selskabet, mens Heartbeats’ chefredaktør, vicedirektør og kommerciel direktør skal stå for at videreudvikle mediebrandet.

Medieklummen: Det smalle forlig er en plet på en ny ministers cv

Moderniseringen af Public Service Puljen og lukning af 24syv vil give et ”klatvist støttecirkus”, og kulturbidraget skulle have været klappet af med OECD, inden det blev en del af aftalen. Ugens klummeskribent kalder den nye medieaftale en plet på Kulturminister Ane Halsboe-Jørgensens cv.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs