MediaWatch

Falck satser på nettet

Falck lægger op til en markant udvidelse af koncernens butik på internettet. I nær fremtid vil Falck indgå en række alliancer og aftaler om salg af varer og rabattilbud til de 800.000 bilabonnenter.

Falck forventer, at der kan spares mange millioner kroner ved at flytte dele af kundeservice, abonnementstegning og administration over på nettet, ligesom der kan udvikles og sælges helt nye serviceydelser og rådgivningsfunktioner.

Salgsdirektør i Falck, Hakon Hedegaard, siger til Jyllands-Posten: "Det er kun fantasien, der sætter grænsen for, hvilke produkter Falck kan sælge på nettet. Vi forhandler i øjeblikket med en række strategiske partnere om salg via Falcks hjemmeside. Vi vil indgå partnerskaber og ad den vej udnytte vores store kundedatabase. Udviklingen går utrolig stærkt, og vores aktiv er databasen, der er attraktiv for samarbejdspartnere for at rådgive kunden, der kan korrespondere direkte med eksperter eller for eksempel mekanikere," siger Hakon Hedegaard.

Mere fra MediaWatch

Top 20: DR vinder overlegent tv-slaget om søndagsseerne

Tv-serie om den tidligere statsminister Jens Otto Krag og hans hustru Helle Virkner sidder solidt på førstepladsen over de mest sete udsendelser i den forgangne uger på flow-tv. Kun ét andet program fik over en halv mio. seere.

Komponist er ny forperson i Koda

Koda har manglet en forperson siden generalforsamlingen i april, men nu er det meldt ud, at den tidligere næstforperson i organisation overtager rollen.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs