Falck satser på nettet

MediaWatch

Falck lægger op til en markant udvidelse af koncernens butik på internettet. I nær fremtid vil Falck indgå en række alliancer og aftaler om salg af varer og rabattilbud til de 800.000 bilabonnenter.

Falck forventer, at der kan spares mange millioner kroner ved at flytte dele af kundeservice, abonnementstegning og administration over på nettet, ligesom der kan udvikles og sælges helt nye serviceydelser og rådgivningsfunktioner.

Salgsdirektør i Falck, Hakon Hedegaard, siger til Jyllands-Posten: "Det er kun fantasien, der sætter grænsen for, hvilke produkter Falck kan sælge på nettet. Vi forhandler i øjeblikket med en række strategiske partnere om salg via Falcks hjemmeside. Vi vil indgå partnerskaber og ad den vej udnytte vores store kundedatabase. Udviklingen går utrolig stærkt, og vores aktiv er databasen, der er attraktiv for samarbejdspartnere for at rådgive kunden, der kan korrespondere direkte med eksperter eller for eksempel mekanikere," siger Hakon Hedegaard.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også