"Der kommer næppe live sport eller nyheder på Netflix"

Netflix breder sig, men afviger ikke fra den velfungerende forretningsmodel. Ingen planer om reklamer, sport eller nyheder, sagde streaming-kæmpen under dansk visit.

Netflix har sat kursen mod en næsten komplet global tilstedeværelse, herunder lancering i Kina, indenfor 18 måneder. Det bekræftede Netflix-talsmand Joris Evers på på tirdagens Future TV-konference i København.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også