MediaWatch

"Der kommer næppe live sport eller nyheder på Netflix"

Netflix breder sig, men afviger ikke fra den velfungerende forretningsmodel. Ingen planer om reklamer, sport eller nyheder, sagde streaming-kæmpen under dansk visit.

Netflix har sat kursen mod en næsten komplet global tilstedeværelse, herunder lancering i Kina, indenfor 18 måneder. Det bekræftede Netflix-talsmand Joris Evers på på tirdagens Future TV-konference i København.

Men nu melder spørgsmålet sig i tv-branchen; hvad skal der ske efterfølgende.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs