MediaWatch

"Der kommer næppe live sport eller nyheder på Netflix"

Netflix breder sig, men afviger ikke fra den velfungerende forretningsmodel. Ingen planer om reklamer, sport eller nyheder, sagde streaming-kæmpen under dansk visit.

Netflix har sat kursen mod en næsten komplet global tilstedeværelse, herunder lancering i Kina, indenfor 18 måneder. Det bekræftede Netflix-talsmand Joris Evers på på tirdagens Future TV-konference i København.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs