MediaWatch

Top20: 786.000 så Mø snuppe det meste

Der er stadig pæn seeropbakning til et traditionelt awardshow i den bedste sendetid, beviste Danish Music Awards lørdag aften.

Foto: Camilla Rønde/TV 2

Den forgangne uges stærkeste tv-programmer var præget af de velkendte, mere eller mindre sikre kort, men én af ugens sjældne nye programelementer var dog 'Danish Music Awards.'

Showet, der hylder musikbranchen, trak lørdag aften 786.000 seere på TV 2, hvilket rækker til en sjetteplads.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs