New York Times føjede 190.000 digitale abonnenter til i første kvartal

Årets første kvartal bød på et fald i annonceindtægter og en stigning i antallet af digitale abonnenter for det amerikanske mediehus.
Foto: Shannon Stapleton/Reuters/Ritzau Scanpix
Foto: Shannon Stapleton/Reuters/Ritzau Scanpix

Det amerikanske mediehus The New York Times øgede i årets første kvartal sin digitale abonnementsbase med 190.000. Det skriver mediet selv. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også