Digital annoncefusk koster virksomheder milliarder

Virksomheder betaler milliarder af kroner for klik på annoncer, som imidlertid kun bliver set af robotter på nettet.

7,2 mia. dollar kommer virksomheder i 2016 til at spilde på online marketingskampagner, der aldrig bliver set af andre end såkaldte bots – computerprogrammer, der giver sig ud for at være en menneskelige bruger.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også