MediaWatch

Brandindex: Netflix kravler mod toppen

Netflix bider sig fast i danskernes bevidsthed, hvor streamingtjenesten er det brand, der stiger mest på listen over de 30 største mediebrands herhjemme.

Danskerne har taget godt imod Netflix, ikke bare i brugertal, men også når det gælder brandets position i danskernes bevidsthed.

I YouGovs Brandindex, som analysevirksomheden laver for MediaWatch, er Netflix højdespringeren set over de seneste seks måneder. Tjenesten blev lanceret i Danmark i oktober sidste år. I december var Netflix nummer 21 på listen over de 30 største mediebrands i Danmark. Nu ligger tjenesten nummer 15.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Franske medier lander indholdsaftale med Facebook

En forhandlingsalliance, der bl.a. repræsenterer Le Monde og Le Figaro, har netop indgået en aftale med Facebook om visning af journalistisk indhold. Aftalen er et bevis på, hvad der kan opnås gennem løsningsorienteret dialog, siger det sociale medieselskab.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs