MediaWatch

Ny EB-direktør: Man lærer mest, når det er svært

MEDIEPROFILEN: Ekstra Bladets nye kommercielle direktør, Claus Brix, trives bedst med opgaver, der nærmest er umulige, og så har han et anstrengt forhold til mantraet "fake it till you make it".

Claus Rothoff Brix, kommende kommerciel direktør, Ekstra Bladet.

Log ind for at læse artikler

Velkommen til MediaWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et prøveabonnement.

Forsiden lige nu

Tv-status: Discovery og MTG vandt seerandele i 2017

Mediebureau kårer Discovery som "den store vinder i 2017", mens også MTG havde fremgang blandt de 19-50 årige. Omvendt gik TV 2 tilbage i målgruppen, men er stadig størst blandt alle danskere. Få et overblik over styrkeforholdet mellem kanalfamilierne i 2017 her.

Seneste Navne

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere