MediaWatch

Dansk startup vil øge marked for annoncer i nyhedsbreve

Danske Passendo ser et hul i markedet for at kommercialisere mediers nyhedsbreve. Blandt kunderne er Berlingske Media, der håber at kunne øge indtægterne fra annoncer i nyhedsbreve.

De tre stiftere af Passendo, Anders Rantzau Rasmussen, Andreas Jürgensen og Jakob Lund Johansen ses her sammen med Nicolas Georges Trad, der har investeret i selskabet.

Log ind for at læse artikler

Velkommen til MediaWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et prøveabonnement.

Forsiden lige nu

Briefing: Ugen i mediebranchen

Regeringen går efter kun at sælge 49 pct. af TV 2, ugebladskæmpen Aller kom med regnskab, som ikke så godt ud for den danske dels vedkommende, og DF meldte sig klar til at skrue på de ønskede DR-besparelser. Det er blevet tid til ugens tour gennem mediebranchens største begivenheder.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere