Så meget gik dagbladenes annoncesalg tilbage i 2016

Annonceomsætningen steg samlet set en anelse i 2016. Radio og internet står for de største stigninger, mens især to printgrupper faldt markant.
Foto: Martin Kurt Haglund/Polfoto/Arkiv
Foto: Martin Kurt Haglund/Polfoto/Arkiv

2016 var et særdeles hårdt år for de danske dagblade, hvis man ser på annonceomsætningen. Dagbladenes annoncesalg faldt således hele 15,6 pct. til en samlet omsætning på 1,04 mia. kr.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også