Facebook bekræfter: Abonnementsfunktion for medier på vej
Efter længere tids spekulation bekræfter Facebook nu, at det sociale medie i efteråret vil teste en ny abonnementsfunktion, som skal understøtte medievirksomheders muligheder for at drive abonnementsforretning via Facebook. Det annoncerede Campell Brown, der er chef for mediepartnerskaber hos Facebook, under den årlige Digital Publishing Innovation Summit i New York tirsdag, skriver Adweek.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Medier ser problemer med indtjening på sociale medier
For abonnenter
Ny direktør skal udvikle Børsen på alle platforme
For abonnenter
Facebook får kritik for ændringer
For abonnenter