MediaWatch

Norske annoncekroner går i stigende grad til web

De norske mediebureauer bruger stadig flere penge på at indrykke annoncer på vegne af af sine kunder. Men pengene går langt overvejende til de digitale platforme.

/ritzau/AP/Richard Vogel
Foto: /ritzau/AP/Richard Vogel

Log ind for at læse artikler

Velkommen til MediaWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et prøveabonnement.

Forsiden lige nu

Netflix glider af på S-forslag og sender bolden tilbage til politikerne

Den amerikanske streamingtjeneste vil ikke svare på, om den er klar til at imødekomme ønske fra flere partier om at betale en procentdel af sin omsætning tilbage til det danske produktionsmiljø. Tværtimod mener Netflix, at det er op til politikerne at finde løsninger, der "tilskynder investeringer".

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere