MediaWatch

Nichemedie for unge hyrer kommerciel ansvarlig

JP/Politikens nye nichemedie er "meget tæt på" at have ledelsen på plads. Sidste skud på stammen er 26-årige Virgil Nicholas, der kommer fra modeindustrien.

Virgil Nicholas, ny head of branded content i JP/Politikens nye nichemedie for unge.

Log ind for at læse artikler

Velkommen til MediaWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et prøveabonnement.

Forsiden lige nu

HuffPost klipper navlestreng til borgerjournalistik

Onlinemedie gør op med en af grundstenene i konceptet og vil ikke længere bringe indhold fra bloggere og bidragsydere, der hidtil har leveret gratis indhold. Det sker for at forbedre den journalistiske kvalitet og undgå at sprede misvisende information, siger chefredaktør.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere